Siglele pionierilor industriei IT din anii `70 au fost modificate atât de mult, încât nu mai au nimic în comun imaginea de astăzi a acestor companii.
Este şi cazul Apple, companie lansată în 1976, ca Apple Computers, de Steve Jobs, Steve Wozniak şi Ronald Wayne şi care, în prezent, valorează 600 de miliarde de dolari, potrivit Daily Mail.
Având sediul în garajul lui Steve Jobs, firma care avea să devină gigantul IT pe care îl ştim astăzi, îşi promova imaginea printr-un slogan care făcea referire la teoria gravitaţiei lui Isaac Newton.
Fostul logo al Apple era un desen complex care reda imaginea fizicianului Newton, stând sub pomul din care a căzut mărul ce avea să schimbe lumea ştiinţifică.
Comparând cele două sigle, putem vedea că celebrul măr avea un rol secundar în grafica siglei din anii `70. Astăzi, mărul Apple a devenit simbolul care înglobează cinci decenii de iPod-uri, iPhone-uri şi iPad-uri.
Nici logo-ul restaurantului deschis, în 1940, de fraţii Dick şi Mac McDonald, nu avea nimic în comun cu “M”-ul auriu al lanţului fast-food din zilele noastre. Alte brand-uri celebre ale căror sigle au suferit schimbări radicale sunt Microsoft, Lego, Kodak, Mozzila sau IBM.
Siglele pionierilor industriei IT din anii `70 au fost modificate atât de mult, încât nu mai au nimic în comun imaginea de astăzi a acestor companii.
Este şi cazul Apple, companie lansată în 1976, ca Apple Computers, de Steve Jobs, Steve Wozniak şi Ronald Wayne şi care, în prezent, valorează 600 de miliarde de dolari, potrivit Daily Mail.
Având sediul în garajul lui Steve Jobs, firma care avea să devină gigantul IT pe care îl ştim astăzi, îşi promova imaginea printr-un slogan care făcea referire la teoria gravitaţiei lui Isaac Newton.
Fostul logo al Apple era un desen complex ca