Autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) a primit pe parcursul acestei saptamani trei plangeri din partea utilizatorilor privind dificultati in accesarea site-ului vplay.ro din reteaua RCS&RDS, a declarat pentru HotNews.ro conducerea autoritatii. Plangerile se afla in prezent in analiza, ANCOM urmand sa solicite informatii suplimentare furnizorului pentru a stabili daca acesta respecta prevederile legale in vigoare, conform oficialilor autoritatii.
Site-ul de video-sharing Vplay.ro, pe care anumiti furnizori de continut il acuza ca gazduieste ilegal productii video, a postat in aceasta saptamana pe pagina proprie de internet urmatorul anunt:
"Dragi clienti RDS-RCS, dupa cum ati observat Vplay.ro nu functioneaza prea bine pentru dumneavoastra. Acum cateva saptamani am primit un mail oficial de la RDS-RCS, informandu-ne ca va fi suspendata conexiunea catre noi din cauza unor probleme tehnice. In scopul de a afla care este motivul si de ce numai site-ul nostru sufera de aceste probleme, va rugam sa ne ajutati sunand la suportul tehnic RDS-RCS si sa intrebati. Aici gasiti numerele de telefon RDS-RCS, la care puteti apela: 031.400.4401 (Bucuresti)03xx.400.401 (Alte Judete)".
Despre incident a scris si Wall-Street.ro, iar raspunsul oficial dat de RCS&RDS inclusiv catre HotNews.ro a fost ca nu ar exista nici o restrictionare si ca de vina ar putea fi "o problema la accesul acestui site in Internetul global".
"RCS & RDS nu a restrictionat accesul la site-ul www.vplay.ro, acesta este accesibil prin internet ca orice alt site de pe internet. Iar utilizatorii nostri pot descarca informatie in mod liber de pe orice site din Internetul global. RCS & RDS are deschise conexiuni la Internetul global suficient de mari pentru a prelua traficul utilizatorilor sai. Utilizatorii pot testa functionalitatea internetului, descarcand informatie