Segmentul masinilor mici, de oras, devine tot mai mare, iar grupul Volkswagen pare decis sa isi asigure si aici partea leului. Dupa lansarea lui VW up!, clona sa mai putin pretentioasa, Skoda Citigo, a sosit sa intregeasca familia.
Modelul Citigo este, in opinia producatorului, cel care acopera locul neocupat dintre generatii, avand printre grupurile-tinta soferii tineri, familiile tinere si, de asemenea, o clientela matura. Acestia sunt clienti foarte sensibili la pret si au o abordare rationala in ceea ce priveste automobilul, dar, pe de alta parte, au pretentii foarte mari in privinta calitatii, caracterului practic, designului si sigurantei.
Odata cu Citigo, Skoda doreste sa castige noi categorii de clienti, pentru care, pana in prezent, nu a existat nicio oferta potrivita in segmentul masinilor mici, relateaza Evz
Cel mai ieftin Citigo (1.0 MPI – 60 CP, 3 usi, echipare Active) poate fi achizitionat cu 7.995 euro, in timp ce varianta cea mai dotata (1.0 MPI – 75 CP, 5 usi, echipare Elegance) costa 11.055 euro. O lista destul de lunga de optionale poate adauga sume importante la aceste valori. Segmentul masinilor mici, de oras, devine tot mai mare, iar grupul Volkswagen pare decis sa isi asigure si aici partea leului. Dupa lansarea lui VW up!, clona sa mai putin pretentioasa, Skoda Citigo, a sosit sa intregeasca familia.
Modelul Citigo este, in opinia producatorului, cel care acopera locul neocupat dintre generatii, avand printre grupurile-tinta soferii tineri, familiile tinere si, de asemenea, o clientela matura. Acestia sunt clienti foarte sensibili la pret si au o abordare rationala in ceea ce priveste automobilul, dar, pe de alta parte, au pretentii foarte mari in privinta calitatii, caracterului practic, designului si sigurantei.
Odata cu Citigo, Skoda doreste sa castige noi categorii