Încasările magazinului vor fi folosite la organizarea coregrafiilor şi deplasărilor galeriei
Steaua va primi doar 1% din câştiguri, însă va dona şi aceşti bani membrilor galeriei
Cel mai titrat club din fotbalul românesc nu are un magazin oficial cu produse care să-i poarte sigla. La Steaua, acest lucru nu a mai fost foarte mult timp o ştire. ProSport v-a prezentat, în această primăvară, singurul loc din care fanii roş-albaştrilor mai puteau cumpăra astfel de materiale. În piaţa Drumul Taberei, ascuns de priviri, era singurul magazin (foto sus) partener FCSB care a supravieţuit după ce sediul central, de la stadionul Steaua, a fost închis. Cu toate acestea, startul noului sezon al Ligii I va produce o surpriză fanilor. Un proiect privat care va aduce la stadion un magazin mobil din care fanii vor putea cumpăra fulare, eşarfe, steaguri şi alte astfel de produse cu emblema Stelei.
După ce Gigi Becali a închis departamentul de marketing care aducea anual în visteria clubului aproape două milioane de euro, Mihai Stoica a reuşit să revitalizeze o mică parte din ceea ce înseamnă relaţia comercială dintre club şi fani. Astfel s-a născut www.nord1995.ro, magazin on-line care va avea puncte de vânzare în zilele meciurilor. Afacerea este deschisă de suporterii de la Peluza Nord, iar pentru a reuşi să mulţumească doleanţele celor care vin la meciuri s-a stabilit amplasarea de magazine mobile atât la stadionul Steaua, cât şi pe Naţional Arena, în funcţie de locul în care va juca echipa lui Reghecampf. Modalitatea de funcţionare a magazinului este explicată de liderul Peluzei Nord, Gheorghe Mustaţă.
Membrii A.L.S.S au reducere la meciurile din Europa
"Am beneficiat de sprijin din partea clubului pentru a putea face acest magazin şi pentru a putea oferi produse fanului stelist. Vom avea magazine mobile pe Ghencea şi pe Naţional Arena, dar şi în ţară,