„Click!“ este singurul ziar din România care ocupă un loc între primele 100 de publicaţii la nivel mondial, după vânzări. Clasamentul este condus de titlurile japoneze.
Cotidianul „Click!", editat de Adevărul Holding, este singura publicaţie din România care a intrat în topul primelor 100 cel mai bine vândute ziare ale planetei, potrivit tirajelor din 2010.
Datele au fost contorizate de către Federaţia Internaţională a Birourilor de Audit (IFABC), din care face parte şi Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) şi care are birouri în 40 de ţări. „Click!" a depăşit prin tirajele sale, la nivelul anului 2010, ziare importante precum „La Croix" şi „Liberation" din Franţa, „Die Welt" din Germania, „The Guardian" din Marea Britanie sau „El Mundo"din Spania. Astfel, în topul mondial, „Click!" ocupă poziţia 86. Totodată, este printre ziarele cu cele mai bune tiraje din regiune şi ocupă locul şase în clasamentul din Europa Centrală şi de Est.
„Click!" domină în ultimii trei ani piaţa internă a publicaţiilor şi deţine supremaţia atât în ceea ce priveşte vânzările lunare, cât şi în topul audienţei. Potrivit ultimelor date din Studiul Naţional de Audienţă, „Click!" este citit zilnic de 714.000 de români. Topul primelor zece cel mai bine vândute ziare din lume este dominat de publicaţiile din Japonia, ce ocupă podiumul şi a cincea poziţie din clasament.
Cel mai vândut ziar din lume este „Yomiuri Shimbun", cu un tiraj de peste 10 milioane de exemplare zilnic, la distanţă faţă de următoarele titluri, ce se tipăresc în aproximativ opt, respectiv trei milioane de exemplare. India are două titluri în clasament: „The Times of India", care se află pe locul patru, şi „Dainik Jagran",
publicaţie ce ocupă poziţia nouă.
„the sun", primul din europa
Cel mai citit ziar din Europa rămâne britanicul „The Sun", editat de News