Veniturile agregate pe piata reducerilor colective au crescut cu 144% in primele 6 luni ale anului 2012, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, de la 23,2 milioane de lei la 56,7 milioane de lei, potrivit datelor agregatorului de profil Redutti.ro.
Numarul de oferte agregate a crescut de la 6.365 la 27.397 in perioada studiata.
Practic, in primele 6 luni ale lui 2012, piata de reduceri aproape a egalat volumul de oferte de pe intreg anul anterior. Tot mai multe afaceri apeleaza la acest gen de promovare, convinse fiind de potentialul de business pe care il pot genera site-urile de profil.
Conform studiului efectuat de Redutti.ro , primele 10 site-uri de reduceri au generat 80% din incasarile totale ale pietei. Principalele site-uri de reduceri din Romania sunt (in ordine alfabetica): Bestdealz.ro, Coolbuy.ro, Fundeal.ro, Fungroup.ro, Getadeal.ro, Groupon.ro, Izzyreduceri.ro, Kuponiada.ro, Topdeals.ro, Zumzi.ro
Redutti.ro monitorizeaza in fiecare zi peste 2.800 de oferte, adunate de la peste 80 de site-uri de profil. Acestea sunt organizate manual de echipa editoriala pe 7 categorii principale si 70 de subcategorii.
Conceptul de marketing al reducerilor de grup a crescut puternic in popularitate. Cele 1,1 milioane de cupoane vandute in acest an, fata de doar 500.000 in perioada similara a anului 2011, atrag atentia unor brand-uri mari catre piata de reduceri.
Cativa dintre jucatorii importanti din piata au promovat in 2012 oferte pentru nume mari in domeniile lor de activitate, precum: Nike, Institutul Cambridge, Tefal, Domo, Muzeul Antipa, Adevarul, Mediafax, Movieplex Cinema, Accessorize, Cropp, Restaurantul Benihana - Howard Johnson ori Sabon. Feedback-ul utilizatorilor a fost unul mai mult decat pozitiv, achizitiile fiind de ordinul miilor la fiecare oferta.
Popularitatea ofer