În seara de 22 iulie, pasionaţii de artă românească şi bijuterii rare vor avea parte de cel mai exotic duplex din istoria Casei Artmark, dar şi de cel mai îndrăzneţ proiect al pieţei de artă româneşti de până acum.
Potrivit comunicatului, după succesul primei licitaţii internaţionale de artă Bucureşti-Chişinău, Licitaţia de Vară 2012, Artmark continuă povestea artei româneşti peste hotare, de data aceasta în vestul Europei. Două destinaţii estivale premium, Monaco şi Mamaia, vor fi conectate prin artă şi bijuterii. Artmark a selectat pentru acest eveniment inedit nume cu rezonanţă ale artei româneşti - Nicolae Grigorescu, Nicolae Tonitza, Ştefan Luchian, Marcel Iancu sau Theodor Pallady - capodopere cu un real potenţial investiţional pentru cumpărătorii din România şi Monte Carlo.
"Prin organizarea primei licitaţii în Principatul Monaco, ne propunem să începem un program de promovare a artei româneşti în spaţiul european. La acest moment se bucură de notorietate pe piaţa internaţională doar acei artişti români ce au emigrat şi s-au împlinit profesional în străinătate, nu şi marii maeştri ai artei româneşti, nicicând promovaţi în afara ţării. Ne propunem să contribuim la corectarea acestui neajuns şi să începem să prezentăm în străinătate şi alţi artişti români valoroşi, fie de patrimoniu, fie contemporani, a căror cotă de piaţă are şanse foarte mari să crească dacă este promovată în pieţele potrivite", a afirmat Alexandru Bâldea, acţionar majoritar Artmark.
Mihaela Rădulescu va prezenta invitaţilor din Monte Carlo nu numai cele 51 de capodopere impresioniste şi moderne, dar şi o elegantă selecţie de 50 bijuterii rare, pentru care atât participanţii monegasci, cât şi cei români vor concura.
În seara de 22 iulie, pasionaţii de artă românească şi bijuterii rare vor avea parte de cel mai exotic duplex din istoria Casei Artmark, dar şi