Încă din 2007 Porsche Inter Auto România (PIA) are în plan deschiderea unui showroom dedicat mărcilor de lux pe care le reprezintă: Porsche, Bentley şi Lamborghini. Amânată de trei ori, finalizarea investiției este acum programată pentru primul trimestru al anului viitor.
Luxul se vinde bine în România chiar dacă țara se află în plină criză. Dovada sunt sutele de vehicule premium și zecile de mașini de lux comercializate în prima parte a anului. Ca urmare Porsche Inter Auto România anunță din nou finalizarea construcţiei noului centru auto din Bucureşti, zona Pipera, dedicat mărcilor premium și de lux ale grupului Volkswagen – Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini.
Complexul are o suprafaţă de 10.000 mp construiţi, pe un teren de 50.000 mp. Construcția a fost amânată iniţial pentru schimbarea constructorului, apoi pentru că au apărut probleme cu respectarea unor norme antiseism și, în ultima fază, pentru că oficialii Porsche România au preferat să aștepte revenirea pieţei auto.
“Vom avea în curând ocazia să punem la dispoziţia clienţilor noştri un showroom exclusivist, dotat la cele mai înalte standarde, cu adevărat reprezentativ pentru mărcile de top ale Concernului Volkswagen”, spune Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania. “Este o investiţie complexă şi de durată, pe care ne bucurăm să o finalizăm într-o perioadă în care piaţa auto are încă mult de recuperat, dar are o evoluţie bună pe segmentul de lux”.
Deschiderea noului centru auto, dedicat exclusiv mărcilor de lux, este planificată pentru primul trimestru al anului viitor şi va determina o regrupare a spaţiului de expunere şi vânzare deţinut de companie în partea de nord a capitalei. Astfel, mărcile de volum ale grupului Volkswagen vor fi expuse în cadrul dealership-ului Porsche Bucureşti Nord, în timp ce Audi şi Porsche vor fi reprezentate, alături de Bentley şi