Tronsonul de metrou Parc Bazilescu - Lac Străuleşti şi-a primit săptămâna trecută constructorul. Astaldi a câştigat licitaţia pentru magistrala 4, în valoare de 714,73 milioane lei, bani de la bugetul de stat.
Lucrările trebuie finalizate în termen de 30 luni, aici intrând extinderea reţelei cu două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), structură tunel (1,3 km), structura aferentă staţiilor, un depou de metrou şi un terminal multimodal.
Proiectul urmăreşte realizarea unui "sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb", pentru a stimula transportul public în comun, arată Metrorex. Astfel, va fi amenajat un nod intermodal în zona Lac Străuleşti, cu o parcare şi o autogară.
"Totodată, Metrorex pregăteşte şi urmează să elaboreze studiul de fezabilitate care vizează extinderea liniei 4 de metrou de la staţia Gara de Nord la staţia Gara Progresu, realizându-se astfel o legătură directă de tip metrou între nord-vestul şi sudul capitalei", se mai arată în comunicat.
În luna martie Metrorex a anunţat că a primit cinci oferte pentru construcţia tronsonului Parc Bazilescu-Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate.
Tronsonul de metrou Parc Bazilescu - Lac Străuleşti şi-a primit săptămâna trecută constructorul. Astaldi a câştigat licitaţia pentru magistrala 4, în valoare de 714,73 milioane lei, bani de la bugetul de stat.
Lucrările trebuie finalizate în termen de 30 luni, aici intrând extinderea reţelei cu două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), structură tunel (1,3 km), structura aferentă staţiilor, un depou de metrou şi un terminal multimodal.
Proiectul urmăreşte realizarea unui "sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb", pentru a stimula transportul public în comun, arată Metrorex. Astfel, va fi amenajat