Au mai rămas doar trei zile până când ar trebui să fie gata cele două autostrăzi spre mare sau spre munte. După numeroase termene amânate, pe Bucureşti-Ploieşti se lucrează de zor la finisaje, în timp ce pe Bucureşti-Constanţa încă se asfaltează. Până pe 20 iulie, tronsonul Murfatlar-Agigea va fi închis.
Weekendul viitor, şoferii vor putea să parcurgă distanţa până la mare doar pe autostradă.. dacă totul merge conform planurilor. Până atunci, ar trebui ca tronsonul Murfatlar-Agigea să fie legat de Cernavodă- Medgidia .
Chiar şi aşa, nu se vor putea bucura pe deplin. Pe sectorul Cernavodă-Medgidia se va circula in regim de drum naţional. Altfel spus, maşinle nu vor putea depăşi 80 de km la oră. În plus, vor rula doar pe câte o bandă pe sens. Cei 20 de kilometri au costat 119 milioane de euro, iar pe tronson se va putea circula în regim de autostradă abia de anul viitor.
Tot pe 20 iulie, bucureştenii ar putea să ajungă la Ploieşti pe autostradă. Doar se lucrează cu spor.
Muncitorii îşi fac de lucru la parapeţii de pe margine sub supravegherea atentă a şefului, care vine apoi la verificare. După ce finisajele vor fi gata, pe autostradă se va circula în regim de drum european. Viteza maximă va fi de 100 de kilometri la oră.
Cei 55 de kilometri au costat aproape 400 de milioane de euro. Adică 7,2 milioane de euro pe kilometru. Enorm, dacă facem comparaţie cu autostrada construită de bulgari, între Stara Zagora şi Nova Zagora. Care a costat doar 2 milioane de euro pe kilometru şi arată impecabil.
Au mai rămas doar trei zile până când ar trebui să fie gata cele două autostrăzi spre mare sau spre munte. După numeroase termene amânate, pe Bucureşti-Ploieşti se lucrează de zor la finisaje, în timp ce pe Bucureşti-Constanţa încă se asfaltează. Până pe 20 iulie, tronsonul Murfatlar-Agigea v