Reprezentanţii E.ON din zona Moldovei vor fi nevoiţi să ia măsuri pentru îmbunătăţirea modului de preluare a sesizărilor venite de la cetăţeni, mai ales în situaţii limită cum a fost cazul prăpădului de duminică când mai multe comune au rămas fără curent electric.
Autorităţile de la Botoşani se declară nemulţumiţi de modul în care angajaţii E.on au gestionat situaţia de criză impusă de fenomenele meteorologice care au avut loc duminică, 15 iulie, începând cu ora 16 mai multe comune, printre care Vorona, Tudora şi Cristineşti, au rămas fără electricitate.
Locuitori ai acestor zone, inclusiv primarii comunelor, au contactat Instituţia Prefectului pentru a sesiza că nu reuşesc să comunice cu dispeceratele firmei care furnizează energie electrică.
„Împreună cu colonelul Radu Anton, de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, voi solicita o întrevedere cu reprezentanţii E.ON din zona Moldova, pentru a stabili o procedură clară de lucru. Nu e normal ca botoşănenii să stea zeci de ore fără electricitate, nu e normal să vrei să întrerupi energia electrică pentru a stinge un incendiu, spre exemplu, şi să nu ai cu cine discuta", a declarat prefectul judeţului Botoşani.
Rămâi pe botosani.adevarul.ro pentru ştiri din oraş.