Nemulţumiţi de condiţiile de lucru, de salarii, angajaţii unie firme de transport de bani au intrat în grevă spontană de ieri dimineaţă, dar efectele se văd abia azi. Pensionarii, dar nu numai ei, ci foarte mulţi posesori de carduri vor simţi efectul protestului, dacă greva lor se prelungeşte. Aceştia vor fi nevoiţi să scoată banii de la bancomatele care nu sunt alimentate de firma G4S Cash Solution, plătind un comision de retragere. Riscul ca bancomatele să rămână goale este cu atât mai mare cu cât angajaţii aflaţi în grevă asigură transportul banilor la 80% din bancomatele din ţară. “Nu sunt utilate maşinile cum trebuie, fără aer condiţionat. Suntem sigilaţi în maşină, nu avem voie să coborâm”, a spus un protestatar, citat de RTV. “G4S Cash Solutions furnizează servicii de management al numerarului pentru 28 reţele de instituţii bancare, informează economica.net. Lunar, sunt deservite peste 140.000 de puncte de colectare/livrare, peste 2.200 de ATM-uri şi au loc peste 12.000 de intervenţii la bancomate. Se procesează 270 milioane bancnote lunar şi se desfaşoară activităţi de întreţinere tehnică la: 1.700 unităţi bancare şi 4.000 alte locaţii ale clienţilor”, explică Adevărul.
Nemulţumiţi de condiţiile de lucru, de salarii, angajaţii unie firme de transport de bani au intrat în grevă spontană de ieri dimineaţă, dar efectele se văd abia azi. Pensionarii, dar nu numai ei, ci foarte mulţi posesori de carduri vor simţi efectul protestului, dacă greva lor se prelungeşte. Aceştia vor fi nevoiţi să scoată banii de la bancomatele care nu sunt alimentate de firma G4S Cash Solution, plătind un comision de retragere. Riscul ca bancomatele să rămână goale este cu atât mai mare cu cât angajaţii aflaţi în grevă asigură transportul banilor la 80% din bancomatele din ţară. “Nu sunt utilate maşinile cum trebuie, fără aer condiţionat. Suntem sigilaţi în maşină, nu avem voie