Muzeul Naţional Brukenthal, va vernisa joi, 19 iulie, prima expoziţie de brand muzeal din ţara noastră, intitulată “Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu/Hermannstadt – 195 ani de istorie, 5 ani de branding”.
Organizatorii evenimentului au anunţat printr-un comunicat remis de Agerpres, că expoziţia de la Muzeul Naţional Brukenthal, cel mai vechi muzeu din România, va putea fi vizitată la Palatul Brukenthal până pe 11 august. Expoziţia de la muzeul deschis în 1817, prezintă prezintă căile de comunicare folosite pentru a-l transforma într-un brand relevant, distinct şi motivator. Astfel, în modulele structurii expoziţionale vor putea fi descoperite aspectele promovării de brand, aşa cum sunt ele oglindite în produsele specifice.
Expoziţia “Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu/Hermannstaft – 195 ani de istorie, 5 ani de branding” reprezintă evenimentul din România al proiectului Museum Communicator, în cadrul programului Leonardo da Vinci, la care Muzeul Naţional Brukenthal participă în parteneriat cu Universitatea Sapienza din Roma, Provincia Ragusa, Muzeul Internaţional al Ceramicii Faenza şi Euro Innovanet (Italia), Muzeul de Istorie ‘Jordan Ivanov’ (Bulgaria), OAKE Associates (Marea Britanie) şi Universitatea ‘Lucian Blaga’ din Sibiu.Museum Communicator este un proiect de instruire a responsabililor cu comunicarea în muzeu, adresându-se deopotrivă angajaţilor din muzee şi tinerilor în formare. Muzeul Naţional Brukenthal a participat la proiect din anul 2011, organizând, în colaborare cu Universitatea ‘Lucian Blaga’ din Sibiu, cursuri pe tema strategiilor de marketing şi branding muzeal.
Totodată, cu ocazia acestui vernisajului, va fi lansat catalogul de prezentare a Brandului Brukenthal, urmând să fie oferite şi amănunte legate de finalizarea proiectului Go for Baroque!, desfăşurat în cadrul Sibiu Baroc Update.
Muzeul Naţional Brukenthal, v