Campania „Loctite redă viaţa obiectelor tale", o premieră pentru România, se desfăşoară în perioada 30 iunie - 5 august 2012 în Bucureşti (30 iunie şi 1 iulie), Cluj Napoca (7 şi 8 iulie), Iaşi (14 şi 15 iulie), Constanţa (21 şi 22 iulie), Braşov (28 şi 29 iulie) şi Sibiu (4 şi 5 august). Timp de şase săptămâni, campania „Loctite" va străbate ţara de la sud la nord şi de la vest la est, startul fiind dat chiar la sfârşitul lunii iunie, în parcul IOR din capitală. Peste 2.000 de premii îi aşteaptă pe copiii şi părinţii care vor participa la concursurile interactive, demonstraţiile şi prezentările de produse Loctite. În urma tragerii la sorţi, cel mai norocos participant din fiecare oraş va putea pleca acasă cu o bicicletă de ultimă generaţie. Participanţii sunt invitaţi să îşi repare lucrurile dragi cu adezivii Loctite - Loctite Super Bond Liquid, Power Gel, Power Easy - care sunt pregătiţi să îşi demonstreze puterile. Pentru mai multe informaţii si pentru a studia regulamentul campaniei, vă invităm să accesaţi www.loctitepowereasy.ro.
Henkel România pe scurt Înfiinţată în 1994 ca filială a companiei Henkel Central Eastern Europe, Henkel România are în prezent peste 500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi profesionali până la tehnologii. Pentru mai multe detalii despre companie accesaţi: www.henkel.ro.
Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei, Produse Cosmetice/de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Companie fondată în 1876, Henkel deţine pozitii fruntaşe atât pe pieţele destinate consumatorilor finali cât si pe cele adresate clienţilor industriali cu mărci de top, precum Persil, Schwarzkopf şi Loctite. Henkel are circa 47.000 de angajaţi la nivel global şi a raportat în an