Spaţii neaerisite, trasee nedelimitate, informaţii prezentate haotic, funcţionari nepoliticoşi, lipsa unui pahar cu apă sunt câteva aspecte constatate la prima vedere de o comisie a Prefecturii trimisă prin instituţiile deconcentrate.
Prefectul Adrian Constantinescu s-a declarat dezamăgit de faptul că relaţia cu publicul are încă mari carenţe în instituţiile de stat. Astfel de situaţii au fost identificate la Oficiul Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, unitate vizitată marţi de prefectul judeţului, unde publicul găseşte ghişeele deschise doar între orele 9 - 11.
O altă instituţie vizitată încă de săptămâna trecută de către prefectul judeţului, Casa Judeţeană de Pensii, oferă de asemenea un program limitat de relaţii cu publicul, în intervalul 8-13. Seria de nereguli include şi reclame publicitare prezentate preferenţial în spaţii publice, un număr insuficient de scaune pentru botoşănenii cu disabilităţi, ce trebuie să aştepte ore întregi pe holuri, nereguli constatate şi la verificarea de astăzi.
„Sunt dezamăgit că nu văd reacţii prompte din partea conducerilor instituţiilor controlate. Le cer să nu mai umilească botoşănenii prin condiţiile oferite în relaţia cu ei şi să nu uite că instituţiile statului sunt în slujba cetăţenilor şi nu invers. Aceasta nu mai este o rugăminte ci un avertisment.", a declarat Adrian Constantinescu.
Rămâi pe botosani.adevarul.ro pentru ştiri din oraş.