Un alt profesor de limba engleză, Silvia Munteanu, de la Liceul Pedagogic, a participat în urmă cu câteva săptămâni la un curs de perfecţionare dedicat didacticii predării limbii engleze, care s-a desfăşurat la Exeter, în Anglia.
"Developing Oral Fluency Secondary" a cuprins 35 de ore de predare prin metode activ-participative, 2,5 ore de cercetare şi 15 ore de excursii cu tematică istorică şi culturală. "Cursul parcurs m-a ajutat să-mi reevaluez stilul de predare în context european, oferindu-mi o nouă perspectivă asupra relaţiei profesor-elev şi făcându-mă să conştientizez utilitatea metodelor activ-participative în predare şi importanţa lucrului pe grupe sau în perechi. Stagiul m-a ajutat să adopt o atitudine mai flexibilă în a accepta cultura şi modul de a fi şi de a gândi al altor popoare, cultivând spiritul de toleranţă, atât în rândul colegilor, cât şi al elevilor", a spus profesoara Silvia Munteanu. Stagiul a fost finanţat de Agenţia Naţională de Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale.
Un alt profesor de limba engleză, Silvia Munteanu, de la Liceul Pedagogic, a participat în urmă cu câteva săptămâni la un curs de perfecţionare dedicat didacticii predării limbii engleze, care s-a desfăşurat la Exeter, în Anglia.
"Developing Oral Fluency Secondary" a cuprins 35 de ore de predare prin metode activ-participative, 2,5 ore de cercetare şi 15 ore de excursii cu tematică istorică şi culturală. "Cursul parcurs m-a ajutat să-mi reevaluez stilul de predare în context european, oferindu-mi o nouă perspectivă asupra relaţiei profesor-elev şi făcându-mă să conştientizez utilitatea metodelor activ-participative în predare şi importanţa lucrului pe grupe sau în perechi. Stagiul m-a ajutat să adopt o atitudine mai flexibilă în a accepta cultura şi modul de a fi şi de a gândi al altor popoare, cultivând spiritul