Preţul "de listă" aprobat de acţionari pentru vânzarea magazinului Cocor este de 50 de milioane de euro, dar preşedintele consiliului de administraţie poate coborî preţul până la 25 de milioane de euro, potrivit hotărârilor AGA. Investiţia în modernizarea centrului comercial s-a ridicat la 24,5 mil. euro.
Acţionarii companiei Cocor Bucureşti (COCR), care deţine magazinul cu acelaşi nume din centrul Bucureştiului, au aprobat strategia de restructurare a societăţii, care prevede valorificarea activelor companiei în vederea rambursării totale sau parţiale a creditului de la BCR sau a refinanţării acestui credit.
Acţionarii Cocor ar fi dispuşi chiar să vândă principalul activ, magazinul Cocor din Capitală, pentru care au stabilit un preţ de 50 de milioane de euro. Acest preţ cuprinde spaţiile comerciale în suprafaţă de aproape 10.000 de metri pătraţi, parcarea supraetajată din spatele magazinului, dar şi terenul pe care sunt amplasate activele. Toate acestea erau evaluate în bilanţul Cocor la finalul lui 2011 la circa 34 mil. euro.
"Noi am mers pe un preţ al crizei când am stabilit acest nivel de 50 de milioane de euro. Un developer din Dubai care este interesat să cumpere ne-a făcut această evaluare. Şi-au arătat interesul şi fonduri de real estate de la Londra. Acţionarii vor să vadă pe timp de criză cât pot să obţină pe activele companiei", a declarat Aurel Beşliu, unul dintre principalii acţionari ai companiei cu circa 16% din capital. El a revenit la începutul lunii iunie în consiliul director al Cocor după mai mulţi ani în care a avut divergenţe cu conducerea companiei.
Acţionarii Cocor au aprobat însă ca preşedintele consiliului de administraţie să poată vinde activele la un preţ cu până la 50% mai mic decât cel stabilit, cu aprobarea CA, iar pentru a scădea preţul sub 25 mil. euro este nevoie de aprobarea AG