Segmentul de autostradă Cernavodă –Murfatlar, de 6,9 milioane de euro/km, pe un singur sens de mers, în regim de drum naţional, vă stă la dispoziţie. Deasemenea şi drumul ocolitor la Constanţa. Recepţia oficială celor 30 de km pe segmentul Cernavodă-Murfatlar şi a drumului de centură Constanţa în lungime de 11,2 km, se va face la terminarea tuturor lucrărilor, în 2013. “Semnarea contractului pentru acest tronson s-a realizat la 21 septembrie 2011, după ce Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a reziliat contractual cu firma Colas, cea care ar fi trebuit să realizeze tronsonul de autostradă Cernavodă – Medgidia şi a fost organizată o nouă licitaţie câştigată de consorţiul Astaldi – Max Boegl, acelaşi care lucrează şi la tronsonul Medgidia – Constanţa. La sfârşitul lunii iulie 2011, au fost daţi în folosinţă 21 de kilometri din autostradă, de la Murfatlar la Constanţa, iar timp de două luni circulaţia s-a desfăşurat pe o singură cale până la finalul lui septembrie, când a fost dată circulaţiei şi celelalte două benzi.”, scrie Adevărul.
Segmentul de autostradă Cernavodă –Murfatlar, de 6,9 milioane de euro/km, pe un singur sens de mers, în regim de drum naţional, vă stă la dispoziţie. Deasemenea şi drumul ocolitor la Constanţa. Recepţia oficială celor 30 de km pe segmentul Cernavodă-Murfatlar şi a drumului de centură Constanţa în lungime de 11,2 km, se va face la terminarea tuturor lucrărilor, în 2013. “Semnarea contractului pentru acest tronson s-a realizat la 21 septembrie 2011, după ce Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a reziliat contractual cu firma Colas, cea care ar fi trebuit să realizeze tronsonul de autostradă Cernavodă – Medgidia şi a fost organizată o nouă licitaţie câştigată de consorţiul Astaldi – Max Boegl, acelaşi care lucrează şi la tronsonul Medgidia – Constanţa. La sfârşitul lunii iulie 2011, au fost daţi în folosinţă 21 de