Cu trei săptămâni înainte de joc, aproximativ, 25.000 de bilete au rămas, deocamdată, nevândute. Asta în condiţiile în care, de exemplu, la amicalul Barcelona - Manchester United, programat la Stockholm, la 8 august, cele 40.000 de bilete s-au dat într-o oră.
Adrian Thiess, unul dintre organizatorii evenimentului de pe „Arena Naţională", ne-a explicat punctul său de vedere. „Ne aşteptam ca Dinamo - Barcelona să fie sold-out după primele 14 zile. Într-adevăr, dacă nu se vor da toate tichetele, vom ieşi în pierdere, însă n-avem nicio emoţie. Sută la sută, meciul se va disputa cu casa închisă", a precizat Thiess.
Boom în ultimele zece zile
Acesta a detaliat de ce vânzările merg cu o viteză sub cea aşteptată. „Biletele se dau, deocamdată, doar online, iar românul nu e obişnuit cu acest sistem. Cu siguranţă, dacă am fi avut zeci de puncte de vânzare prin toată ţara, am fi dat mult mai multe tichete până acum. Apoi, mulţi încă sunt sceptici că Barcelona va veni cu toate vedetele ei în România. Se vor convinge pe măsură ce se apropie meciul, iar vânzările vor creşte în ultimele zece zile", a adăugat Adrian Thiess.
Întrebat dacă preţul biletelor (cel mai ieftin costă 21 de euro) e prea mare pentru buzunarul românilor, Thiess a explicat: „Într-adevăr, puterea de cumpărare a românului nu se compară cu cea a neamţului. La un alt amical al Barcei, cel cu Hamburg, la 24 iulie, preţurile încep de la 14 euro. Dar asta fiindcă Hamburg are nişte sponsori puternici şi a contribuit financiar la organizarea meciului, pe când Dinamo n-a dat niciun ban. Altfel, puneam şi noi preţuri începând cu 10 lei".
Dolce nu mai dă meciul!
Adrian Thiess a comentat şi afirmaţiile lui Dumitru Dragomir, care a spus că Dinamo va fi nevoită să joace sâmbătă cu Barcelona, iar duminică împotriva Rapidului, dacă Digi nu-şi dă acordul pentru amânarea derby-ului din camp