In ciuda birocratiei si al sprijinului redus adus de statul roman, tanara de 29 de ani Diana Olar, masteranda in Statele Unite ale Americii, a ales sa “isi incerce norocul” in tara de origine. Olar a discutat la emisiunea Start-Up Wall-Street despre principalele dificultati pe care trebuie sa le depaseasca in tara, proiectul propriu Commission Force si investitia pe care o asteapta in companie.
Commission Force, un proiect prezentat recent in cadrul Venture Connect, este o retea de marketing afiliat care combina vanzarile directe, offline cu cele online. Start-up-ul a fost lansat la sfarsitul anului trecut.
“Am discutat cu prieteni, membri ai familiei si alti antreprenori ce retineri si ce ingrijorari ar avea daca ar fi clientii mei. Practic, am realizat o cercetare in piata si, astfel, am realizat una dintre principalele ingrijorari pe care le-ar putea avea clientii si am putut sa o rezolvam in timp rapid”, spune antreprenoarea.
Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct pe Wall-Street.ro care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu. Realizatorul emisiunii este Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al publicatiei online Wall-Street.ro.
Clientii companii s-ar arata ingrijorati de forta de vanzari, de “cine ii reprezinta, cine iese pe strada pentru a vorbi in numele lor”. Astfel, Diana Olar a realizat un formular de inscriere al agentilor de vanzari, in functie de acesta urmand a fi respinsi sau admisi si, mai mult, companiile pot accepta sau refuza pe unii agenti cu care Commission Force “iese la inaintare”.
Pe de alta parte, una dintre piedicile in realizarea businessului in Romania este birocratia si “zecile de ore” de stat la cozi. “Antreprenorii nu pot sa isi creeze un plan predictibil. Fiscalitatea din Romania este suficient de dura astfel incat sa iti limiteze fo