Ocolind pe cat posibil comportamentele previzibile, cineastul pune in scena situatii in care personaje destul de libere in gandire isi exprima si isi manifesta particularitatile sprijinindu-se doar pe sentimentele proprii. Ce face un regizor atunci cand nu mai face filme? Dupa ceea ce pare a fi fost o cariera ok in Seul, cu patru lung-metraje realizate si vazute in special de cinefili, Seong-jun s-a retras la tara, unde se ocupa doar cu predatul. Filmul cineastului sud-coreean Hong Sang-soo, Ziua in care a ajuns(The Day He Arrives), povesteste cele cateva zile petrecute de personajul regizor in Seul in compania unui vechi prieten. Vizita lui Seong-jun nu are un scop anume. Pe strazi se intalneste accidental, in mod repetat, cu o fosta colega, acum profa la facultatea de film. Nu ajung sa iasa impreuna. Asteptand ca prietenul sau sa-si termine programul, Sang-soo bea cu niste studenti la film, isi viziteaza apoi o fosta iubita, ii cere iertare, ii jura iubire vesnica, iar a doua zi pleaca promitandu-i ca n-o s-o mai deranjeze. Filmul infatiseaza intamplarile din perspectiva masculina, artistica, a regizorului care nu mai face filme, vrand doar ca, in cele cateva zile la Seul, sa iasa in oras cu prietenul sau, sa bea, sa vorbeasca, sa cunoasca femei si sa le impresioneze cantand la pian muzica romantica europeana. Cineastul Hong Sang-soo isi filmeaza personajele extrem de simplu, imaginea parand de telenovela sau de film studentesc lipsit de pretentii. Asa sunt si personajele sale: isi traiesc viata critic, discuta, se plang uneori de neimpliniri, beau, se trezesc si o iau de la capat. Daca cinema-ul practicat de Hong Sang-soo e simplu, integrandu-se in curentul realist, chestiunile abordate, sinceritatea si, de aici, absurdul asumat al actiunilor personajelor sale se plaseaza intr-o zona complexa a manifestarii umane. Ocolind pe cat posibil comportamentele previzibile