Cărăușii Dokker și Dokker Van și-au demonstrat abilitățile în cadrul unui test internațional organizat de Dacia în Austria. Dacă varianta pentru persoane mizează pe versatilitate, cea pentru marfă adaugă la această caracteristică spațiul de încărcare și simplitatea.
Anul 2012 pare a fi cu adevărat fast pentru marca Dacia. Surprinzător pentru cei care privesc brandul românesc doar ca pe unul dedicat pieței europene și care iau în calcul numai scăderea vânzărilor înregistrată în această zonă, numărul de mașini Dacia comercializate la nivel mondial a crescut în primul semestru cu 2,5%. Și dacă această majorare petrecută în plină criză nu pare suficientă pentru a justifica ideea de an fast, atunci trebuie adăugat și faptul că, în perioada martie-iulie, au fost lansate trei modele complet noi și că, în toamnă, oficialii Dacia anunță „noi surprize“. Nu multe mărci își permit o astfel de ofensivă într-o perioadă în care totul pare să se prăbușească în industria auto.
Gemeni imbatabili
Cele două variante Dokker surprind, în primul rând, prin mulțimea de posibilități de configurare a spațiului interior. Dacă varianta pentru persoane a fost gândită, conform producătorului, pentru o utilizare mixtă (ca vehicul utilitar sau personal), Dokker Van se adresează direct micilor întreprinzători și comercianți sau chiar firmelor de curierat. Dar să le luăm pe rând. Dokker se adresează unei clientele aflate în căutarea unui vehicul polivalent, care poate transporta atât cinci persoane, cât și obiecte voluminoase. Spațiul rămas pentru bagaje, fără a schimba configurația habitaclului, este de 800 de litri, iar rabatarea banchetei din spate asigură un volum de încărcare de trei metri cubi, adaptat în special utilizării în scop profesional. Accesul la zona de încărcare sau la locurile din spate este facilitat de cele două uşi laterale culisante vitrate. Aici este demn