Kuma România: Circa 50% din vânzările anuale sunt acaparate de Bucureşti
Bucureştiul se situează pe primul loc în topul oraşelor din ţară în care se investeşte cel mai mult în produse de lux pentru baie şi bucătărie, fiind urmat de Ploieşti, Iaşi şi Constanţa, potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători autohtoni de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării. "Cele mai mari bugete pentru amenajarea exclusivistă a băilor şi bucătăriilor se investesc în Bucureşti, circa 50% din vânzările Kuma pe piaţa din România fiind realizate în Capitală. Acestora le urmează Ploieştiul, care atrage 15% din vânzări, în timp ce Iaşiul şi Constanţa aduc, fiecare, aproximativ 7%", a declarat, în comunicat, Camelia Olesen, Director Executiv Kuma România.
În ceea ce priveşte produsele Kuma care se vând cel mai bine în aceste oraşe, reprezentanta companiei afirmă că în Bucureşti se vând, în egală măsură, lavoare pentru băi şi blaturi de bucătării pentru locuinţe, dar şi lavoare pentru proiecte de birouri, mall-uri şi hoteluri.
În Ploieşti şi Constanţa se cumpără îndeosebi lavoare pentru băi şi blaturi de bucătării destinate locuinţelor, în timp ce în Iaşi cele mai vândute produse sunt lavoarele pentru proiecte hoteliere.
Referitor la preferinţele celor care investesc cel mai mult în băi şi bucătării de lux, Camelia Olesen spune că sunt alese cu precădere produse în nuanţe de bej sau maro, uşor minimaliste, cu design inedit.
Kuma realizează 90% din vânzări pe pieţele din nordul Europei
În acest moment, compania daneză exportă lavoare Kuma cu precădere către proiecte hoteliere, spitale, instituţii publice şi săli de sport în Franţa, în proiecte hoteliere, sedii de birouri, parcări autostrăzi, cămine studenţeşti şi săli de sport în Olanda şi către sedii de birouri şi mall-uri în Ungaria.
Piaţa nordică absoarbe