Marketingul a obligat marile companii sa-si schimbe de nenumarate ori imaginile cu care erau asociate.
In lunga lor istorie, uneori chiar de peste o suta de ani, majoritatea companiilor si-au schimbat logo-urile de cel putin 5-7 ori pana sa ajunga la forma grafica sub care se promoveaza in prezent.
Exista si companii care in ultimii 10 ani si-au modificat logoul de mult mai multe ori decat in intreaga istorie precedenta.
In multe cazuri, logourile de astazi nu mai seamana si nici nu mai pastreaza vreun element din cele initiale.
Pe de alta parte, exista si companii care, in timp, doar si-au restilizat foarte putin logoul.
Iata o serie de logouri, initiale si actuale, puse in oglinda.
Apple
Logo-ul initial al Apple, compania fondata de Steve Jobs si Steve Wozniak, era o reprezentare a lui Isaac Newton din momentul cand se presupune ca ar fi descoperit legea gravitatiei.
AT&T
AT&T este cea mai mare companie de telecomunicatii din Statele Unite. Primul logo dateaza de la mijlocul anilor '80, iar designul pentru actualul logo a fost definit dupa fuziunea din 2005 dintre SBC Communications Inc. si AT&T Corporation.
British Airways
British Airways a fost infiintata in 1971, dupa fuziunea a patru companii aeriene: BOAC, BEA, Cambrian Airways si Northeast Airlines.
General Electric
Primul logo al General Electric dateaza din 1892. De atunci si pana in prezent a suferit nu mai putin de sase restilizari, ultima in 2004.
Canon
Logo-ul Cannon s-a modificat de cinci ori pana in prezent. Cel initial, din 1934, a fost schimbat pentru prima data chiar in acelasi an, iar in 1935 inca o data. Ultimele doua stilizari au avut loc in 1953 si 1956. @N_