Au lucrat in aceeasi agentie, Mercury360, in perioada 2006-2007. Insa au lucrat pe foarte putine proiecte impreuna: doar unul sau doua. Dar o discutie la cafeneaua Grand Cafe Galeron este ceea ce le-a facut pe Andreea Celescu, Cristina Diaconescu si Marilena Istratescu sa isi infiinteze propriul business in mai 2010, dupa mai bine de zece ani de experienta in diferite agentii de publicitate din Romania. Acum conduc deja doua companii, iar, pe viitor ,de ce nu, numarul companiilor din grup ar putea creste.
"Ajunsesem intr-un punct al carierei in care simteam ca putem sa facem acest pas. Fiecare dintre noi avea o viziune despre cum ar putea face lucrurile altfel. Atunci parea o nebunie sa iti lasi postul cald, unde lucrurile mergeau destul de bine, unde fiecare era sef de departament sau de cont. Un om rational ar fi zis ca lucrurile erau foarte bune acolo si nu aveam de ce sa facem schimbarea aceasta. Dar ajunsesem la un moment in care voiam sa facem lucrurile in felul nostru”, afirma Marilena Istratescu (foto mijloc), managing partner al grupului de agentii Hello.
De altfel, acest lucru pare sa fie cumva natural pentru cele trei antreprenoare, avand in vedere ca in agentiile in care lucrau aveau deja functii de management.
“Acest lucru ne-a format ca antreprenori. Nu a fost o schimbare de genul << M-am saturat, vreau sa fiu propriul meu sef>>. Nu, pentru ca si inainte aveam suficienta libertate incat sa actionam pe cont propriu in cadrul acelor sisteme”, spune Cristina Diaconescu (foto stanga), creative partner al Hello Group.
Cele trei antreprenoare au pus bazele grupului in mai 2010, cand au lansat agentiile Hello Communication, companie care ofera servicii de strategie si creatie si care anul trecut a avut un business de 460.000 de euro si Hello Consumer Interaction, companie cu activitati in zona campanii instore (field execution,