Costurile reabilitării se ridică la 4.720.606 euro cu tot cu TVA, lucrarea fiind realizată de Bilfinger Berger Baugesellschaft din Austria
Finalul de săptămână a adus, odată cu plecarea turiştilor, cel mai mare blocaj rutier al ultimilor ani. Duminică seară, coada de autoturisme se întindea de la Agigea până la Tuzla, iar motivul pare ilar: limitatoarele de viteză montate pe podul de la Agigea.
Din pricina stării precare a podului rutier s-au impus limitări de greutate şi de viteză. De aici, limitatoarele care au produs haosul. Întrebarea este: chiar şi cu restricţiile impuse, cât va mai sta în picioare podul care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră?
Limite pe drum european
Circulaţia a fost paralizată timp de mai multe ore, iar turiştii păreau captivi pe litoral. Mai mult decât atât, localnicii s-au văzut în situaţia de a nu mai putea ajunge la casele lor, iar primarii se tem că informaţiile privind haosul din trafic vor alunga turiştii. Dar calvarul nu s-a terminat aici. Cei care părăseau litoralul s-au lovit şi de tronsonul pe o bandă şi cu limitare de viteză de pe Autostrada Soarelui. „Să sperăm că nu va fi cazul, nu mă pricep, nu ştiu de ce au pus limitatoarele acelea. M-am lovit şi eu de ele, dar nu am fost anunţaţi de cei de la Drumuri", a declarat Cristian Radu, primarul Mangaliei. La rândul său, Ovidiu Brăiloiu, primarul oraşului Eforie, una dintre cele mai afectate localităţi de situaţia creată la finele săptămânii, nu este deloc mulţumit de situaţie: „Limitatoarele nu sunt semnalizate şi eu nu am mai auzit de drum european cu limitatoare de viteză. Am făcut 45 de minute între cele două Eforii, iar a doua zi am mers cu bicicleta, ca să nu mai stau în trafic degeaba. Rar mi-a fost dat să văd asemenea aglomeraţie. Pe DN se circulă infernal şi, vă spun, am fost prin ţară şi prin străinătate, dar nu am mai văzut nicăieri limitatoar