- Social - nr. 142 / 24 Iulie, 2012 Aducem la cunostinta cetatenilor, cu domiciliul in municipiul TarguMures si in celelalte localitati arondate pe linie de evidenta a persoanelor, ca pentru rezolvarea in mod operativ a solicitarilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul Evidenta Persoanelor isi va prelungi programul de lucru cu publicul, astfel: - in saptamana premergatoare desfasurarii referendumului, respectiv, in perioada 23.07- 27.07.2012, intre orele 8,30 – 18,30; - in data de 28.07.2012, intre orele 8,00 – 16,00; - in data de 29.07.2012, intre orele 8,00 – 20,00. Vor fi solutionate cererile pentru obtinerea actelor de identitate ca urmare a: - expirarii termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorarii; - schimbarii domiciliului; - schimbarii numelui/prenumelui titularului; - preschimbarii buletinelor de identitate; - schimbarii denumirii sau rangului localitatilor si a strazilor, a renumerotarii imobilelor, a infiintarii localitatilor sau strazilor. Reamintim cetatenilor ca actul de identitate este documentul care se elibereaza cetateanului roman si care face dovada identitatii, a adresei de domiciliu si, dupa caz, a adresei de resedinta. Prin act de identitate se intelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie si buletinul de identitate aflat in termen de valabilitate. Cartea de identitate provizorie se elibereaza in urmatoarele cazuri: - cand solicitantul nu poseda toate documentele necesare pentru eliberarea cartii de identitate; - in cazul cetatenilor romani cu domiciliul in strainatate, care locuiesc temporar in Romania. Informatii suplimentare se pot obtine la nr. de telefon 0265 - 25.03.91, 0265 – 25.00.10, direct la sediul serviciului din Targu-Mures, str. Calarasilor nr. 26 – 28, sau de pe pagina de internet a institutiei www.tirgumures.ro Director executiv, CRISTIAN CHERA