Furnizorul de servicii medicale private MedLife estimeaza o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro pentru intreg anul curent, dupa ce in primul semestru a crescut cu 26%, pana la 28,7 milioane de euro.
In primele sase luni ale anului curent, MedLife a inregistrat afaceri de 126 de milioane de lei (28,7 milioane de euro), insemnand un avans de 26% fata de perioada similara din 2011, potrivit companiei.
Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul abonamentelor platite de companii pentru angajatii lor (segmentul corporate), care a raportat un plus de 40% fata de aceeasi perioada a lui 2011. Ponderea totala a segmentului corporate in cifra de afaceri totala a fost, in perioada analizata, de 30%.
Segmentul corporate este urmat de cel de clinici si laboratoare, care au avut o contributie la cifra de afaceri de 26%, respectiv de 20% in primele sase luni ale anului curent, potrivit oficialilor companiei.
Acestia explica avansul afacerilor in contextul investitiilor de tip greenfield (de la zero) si al achizitiilor. Astfel, in circa 12 luni, compania de servicii medicale private si-a largit portofoliul cu doua hiperclinici, doua laboratoare, trei centre medicale (specializate in estetica, herniologie si patologie tiroidina), trei farmacii, precum si cu cinci spitale monodisciplinare si pluridisciplinare.
„Avand in vedere evolutia din primul semestru, avem sanse reale sa inregistram o cifra de afaceri de 60 de milioane euro pana la sfarsitul anului si sa depasim estimarile initiale, dar acest lucru depinde si de felul in care va decurge dialogul pe care intentionam sa il purtam cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS)", a declarat Mihail Marcu, presedintele Consiliului de Administratie al MedLife.
Oficialul MedLife si-a exprimat nemultumirea fata de felul in care au fost fondurile CNAS pentru 2012, dar si fata de m