Foto: tuja66 / Getty Images/iStockphoto Au comunicat ani la rând în România pentru branduri locale şi internaţionale. S-au gândit că pot face acelaşi lucru şi în afara ţării, aşa că şi-au extins afacerile dincolo de graniţe. Cine sunt comunicatorii români care se simt acum ca la ei acasă în Singapore, Bulgaria, Cehia, Slovenia sau Republica Moldova?
În condiţiile în care recesiunea continuă în Europa, extinderea afacerilor româneşti de comunicare va continua şi în următorii ani pe pieţe din ţări aflate în dezvoltare. Nu ar fi de mirare să vedem şi primul caz al unei agenţii locale care câştigă în primul rând din pieţele externe şi abia apoi din industria locală.
Citeste AICI cum au cucerit comunicatorii români pietele internationale Citeste si SOLUTIE de CRIZA. Funcţionari publici plătiţi prin tragere la sorţi La ce renunta spaniolii din cauza crizei Draghi, BCE sau cum să controlezi Europa SCANDAL la Goldman Sachs. Doi americani au fost “tepuiti” cu 580 milioane dolari Doamna de fier a asigurărilor. Povestea celei care a renunţat la Olanda pentru a reveni în România Studiu: Super-bogaţii lumii “ascund” cel puţin 21 trilioane de dolari
Foto: tuja66 / Getty Images/iStockphoto Au comunicat ani la rând în România pentru branduri locale şi internaţionale. S-au gândit că pot face acelaşi lucru şi în afara ţării, aşa că şi-au extins afacerile dincolo de graniţe. Cine sunt comunicatorii români care se simt acum ca la ei acasă în Singapore, Bulgaria, Cehia, Slovenia sau Republica Moldova?
În condiţiile în care recesiunea continuă în Europa, extinderea afacerilor româneşti de comunicare va continua şi în următorii ani pe pieţe din ţări aflate în dezvoltare. Nu ar fi de mirare să vedem şi primul caz al unei agenţii locale care câştigă în primul rând din pieţele externe şi abia apoi din industria locală.
Citeste AICI cum au cucerit