Luxul ramane un sector profitabil pentru majoritatea companiilor care vand articole high-end. Wall-Street va prezinta cum au evoluat afacerile principalelor companii care activeaza in acest domeniu.
Retailerul Peek and Cloppenburg, care reuneste marci precum Armani, Hugo Boss, D&G, Tommy Hilfiger, Betty Barclay sau Calvin Klein a reusit anul trecut o crestere spectaculoasa, de aproape 30%, a cifrei de afaceri, de la 56 mil. lei in 2010, la aproape 72 mil. lei in 2011.
Profitul companiei a inregistrat o crestere de peste 35%, urcand de la 8,2 mil. lei, la 11,2 mil. lei, in 2011.
Louis Vuitton Romania a inregistrat anul trecut o usoara crestere a profitului in lei, de la 3,3 mil. lei, la peste 3,4 mil. lei.
Cifra de afaceri a companiei, unul dintre putinele branduri de lux care sunt prezente direct pe piata locala, a crescut de asemenea usor fata de 2010. Astfel, Louis Vuitton a inregistrat afaceri de peste 20 mil. lei, in crestere usoara fata de nivelul de 19,7 mil. lei din 2010.
Alsa Boutique, companie in al carei portofoliu se regasesc francize de lux precum Max Mara, Ermenegildo Zegna, Pal Zileri, La Perla, Mariella Burani si Marela, a reusit sa obtina un profit de 1,7 mil. lei in 2011, in crestere fata de nivelul de aproape 1 mil. lei din 2010. Cifra de afaceri a crescut pana la 10,9 mil. lei, fata de circa 10 mil. lei in 2010.
High Fashion Concept, compania care opereaza magazinul multibrand Victoria 46, a raportat anul trecut o cifra de afaceri in crestere. Astfel, daca in 2010, afacerile erau sub 20 mil. euro, in 2011 au crescut pana la aproape 24 mil. lei. Profitul companiei a scazut insa fata de 2010, pana la aproape 100.000 lei, fata de peste 255.000 lei in anul precedent.
High Fashion Concept are in portofoloiu brand-urile Dior, Lanvin, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Alexander McQueen, Balenciaga si Stel