Companiile de recrutare care se vor ocupa de găsirea unor manageri privaţi pentru CFR-uri, Metrorex şi Tarom spun că vor da anunţuri în publicaţii internaţionale de prestigiu precum The Economist sau Financial Times, dar şi că se vor orienta către Germania şi Elveţia, state renumite pentru profesionalismul angajaţilor din infrastructură şi transport.
"Intenţionăm să căutăm în toată Europa. Vom da anunţuri în Financial Times, în The Economist, dar şi pe internet. Desigur, aceste anunţuri vor fi specifice pentru fiecare companie în parte. De exemplu, pentru CFR-uri probabil că ne vom axa pe Germania şi Elveţia pentru că acolo se găsesc cei mai buni specialişti", a declarat pentru gândul George Butunoiu, unul dintre cei mai cunoscuţi head-hunteri din România.
Compania pe care o conduce a fost selectată, alături de PwC şi D&B David şi Baias, să se ocupe de recrutarea a 10 directoril generali şi a 43 de membri CA pentru companiile de stat aflate sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, mai exact: CFR SA (CFR Infrastructură), CFR Călători, Tarom, CNADNR, Metrorex, Aeroporturi Bucureşti, Administraţia Porturilor Maritime Constanţa, Administraţia Canalelor Navigabile, Aeroportul Internaţional Timişoara "Traian Vuia" şi Telecomunicaţii CFR.
Întrebat cât de tentant ar fi pentru profesioniştii de peste hotare să conducă o companie de transport şi infrastructură din România, expertul în recrutare ne-a declarat că străinii ar putea fi dornici să accepte provocarea. "S-ar putea să fie interesaţi, am primit câteva semnale în acest sens. Probabil că găsesc provocarea interesantă. E o ţară exotică şi s-ar putea să vrea să-şi pună muşchii la încercare", a explicat el.
Companiile vor căuta timp de două-trei luni, după care vor trece la "curtarea" candidaţilor
"Identificarea candidaţilor potriviţi pentru aceste poziţii va dura