NOILE NORME PRIVIND ACORDAREA CERTIFICATULUI DE REZIDENTA ("foaia verde") aplicabile de la 11 iulie 2012 tuturor cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene, potrivit unui comunicat transmis de Ambasada Romaniei la Madrid.
Principalele prevederi ale normelor metodologice privind obtinerea certificatului de rezidenta:
• Solicitarile cetatenilor de inscriere ca rezidenti se vor prezenta personal la Biroul pentru Straini din provincia unde doresc sa-si stabileasca rezidenta sau la Comisariatul de Politie corespunzator.
• Daca sunt indeplinite conditiile, certificatul se va elibera pe loc.
• Cetatenii, care la data solicitarii rezidentei nu sunt in posesia tuturor documentelor solicitate de autoritatile spaniole (nu au "dosarul complet"), au la dispozitie 10 zile pentru completarea dosarului, cu mentiunea ca, daca nu se incadreaza in acest termen, cererea le va fi anulata si nu li se va acorda certificatul de rezidenta solicitat.
• In certificat se vor mentiona numele, nationalitatea si domiciliul persoanei, numarul de identificare in calitate de cetatean strain si data inregistrarii.
CITESTE MAI MULT PE ADEVARUL.ES!