Back Alley Waffles, un nou restaurant din centrul Washingtonului, şi-a închis uşile după mai puţin de trei luni de funcţionare şi dă vina pe un parteneriat eşuat cu Groupon. Pentru a-şi recupera pierderile, proprietarii Back Alley Waffles spun că sunt nevoiţi să ceară 450 de dolari pentru fiecare vafă.
„Din cauza practicilor şocante ale unei obscenităţi cunoscută drept «Groupon» - vrednică de dispreţ numai pentru non-existenţa unor standarde de corporaţie modernă – nu îmi mai permit să vând vafe pentru 8 dolari şi să îmi plătesc în acelaşi timp, spre exemplu, angajaţii cu un salariu de subzistenţă“, scrie pe siteul Back Alley Waffles.
Reprezentanţii restaurantului se plâng că Groupon nu le-a plătit banii ce li se cuveneau în termenii stabiliţi. Mai exact, spun proprietarii, după mai bine de o lună, Groupon le-a trimis prima din cele trei plăţi sub formă de cec, chiar dacă „valul mare de clienţi“ a forţat Back Alley Waffles să plătească imediat pentru mâncare şi forţa de muncă.
„Localul acesta este pe cale să explodeze. Fac nişte vafe extraordinare“, scria la începutul lui iunie un utilizator al siteului de recenzii de restaurante Yelp din SUA. Principala problemă menţionată în recenzii: Restaurantul rămâne uneori fără vafe.
Proprietarii Back Alley Waffles nu sunt singurii care regretă parteneriatul cu Groupon. Jessie Burke, proprietara Posies Cafe din statul american Oregon, scria în septembrie 2010 că parteneriatul cu Groupon a fost „cea mai proastă decizie pe care am luat-o vreodată ca antreprenor până acum“. Ea spunea că înţelegerea cu Groupon a costat-o aproape 10.000 de dolari şi a cauzat cozi enorme care nu au rezultat în clienţi fideli.
Groupon susţine că tranzacţiile sale zilnice nu sunt cauza închiderii Back Alley. „Conform datelor noastre, numai 132 de cupoane sau 18% au fost restituite de la