Romtelecom si OTP Bank Romania au incheiat un parteneriat prin care clientii comuni ai celor doua institutii au de acum la dispozitie, pentru plata facturilor operatorului telecom, serviciile debit direct si OTPdirekt.
Plata facturilor clientilor care utilizeaza serviciul "Debit Direct" se efectueaza automat, la data scadentei, din contul curent, deschis la OTP Bank Romania, fara comision de plata.
De asemenea, clientii care prefera sa plateasca facturile Romtelecom online, fara comisioane de plata, au la dispozitie serviciul de Internat banking OTPdirekt.
OTP Bank Romania este subsidiara a grupului OTP Bank, care ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de aproape 1500 de unitati.
Subsidiara din Romania a OTP Bank a inregistrat, in primul trimestru din acest an, pierderi de 17 milioane de lei, conform raportului original depus la Bursa de Valori din Budapesta, dupa ce in perioada similara a anului trecut a raportat un profit de 2 milioane de lei.
OTP are 31.144 clienti care utilizeaza serviciul OTPdirekt, care include alerte sms, Internet banking si call center. Dintre acestia, 24.740 clienti folosesc Internet banking-ul .
Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania, si unul dintre cei mai cunoscuti furnizori de servicii de televiziune si internet, a inregistrat in primul trimestru din acest an un profit operational de 40,4 milioane de euro, in crestere cu 82% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
In acelasi timp, afacerile companiei s-au redus cu 3,7%, pana la 160,1 milioane de euro. Romtelecom avea la finalul lui martie 2,33 milioane de clienti de telefonie fixa, in scadere cu 5,4% fata de T1 2011. Insa,