În România dintre cei 2.591.100 utilizatori de Facebook, 1.252.440 (48,34%) au menţionat şi oraşul lor de reşedinţă pe profilul reţelei de socializare, potrivit primului serviciu de monitorizare a paginilor Facebook, Facebrands.ro. Târgu Mureşul se află pe locul 9 în topul localităţilor, cu 31780 de utilizatori, însemnând 2.54%.
“Este pentru prima data cand putem vedea structura utilizarii retelei Facebook in Romania la nivel de oras si de judet. Publicitatea pe Facebook are o importanta componenta locala si de aceea aceste cifre sunt din ce in ce mai importante”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout. Aceste pagini sunt grupate pe Facebrands.ro in 48 de categorii si 86 subcategorii, cea mai recentă subcategorie creată fiind cea a agenţiilor de publicitate/PR, în cadrul categoriei Companii şi firme construita impreună cu IQads.ro.
În România dintre cei 2.591.100 utilizatori de Facebook, 1.252.440 (48,34%) au menţionat şi oraşul lor de reşedinţă pe profilul reţelei de socializare, potrivit primului serviciu de monitorizare a paginilor Facebook, Facebrands.ro. Târgu Mureşul se află pe locul 9 în topul localităţilor, cu 31780 de utilizatori, însemnând 2.54%.
“Este pentru prima data cand putem vedea structura utilizarii retelei Facebook in Romania la nivel de oras si de judet. Publicitatea pe Facebook are o importanta componenta locala si de aceea aceste cifre sunt din ce in ce mai importante”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout. Aceste pagini sunt grupate pe Facebrands.ro in 48 de categorii si 86 subcategorii, cea mai recentă subcategorie creată fiind cea a agenţiilor de publicitate/PR, în cadrul categoriei Companii şi firme construita impreună cu IQads.ro.