Autostrada București-Ploiești trebuia dată în folosință pe data de 30 iunie 2012. Inaugurarea a fost amânată din cauza unor probleme de planeitate, care trebuiau rezolvate, conform declarațiilor de atunci ale autorităților.
Au trecut deja câteva zile de când autostrada București-Ploiești a fost deschisă traficului și mai mulți șoferi care au circulat deja pe ea au declarat că autostrada prezintă porțiuni în care are denivelări, lucru pe care l-am simțit și noi atunci când am realizat testul comparativ despre care am scris recent. Concluzia? Problemele cu planeitatea nu au fost rezolvate în totalitate, deși autorirățile au decis amânarea tocmai pentru acest lucru.
Declarații ale utilizatorilor SkyScraperCity
Pentru că cel mai bun argument sunt opiniile celor care au testat deja autostrada, ne-am gândit să redăm mai jos părerile utilizatorilor de pe forumul specializat în infrastructură SkyScraperCity, care au încercat autostrada A3, păreri care sunt favorabile autostrăzii, mai puțin cele legate de acest aspect.
Nu mai puțin de 8 utilizatori ai forumului au afirmat că București-Ploiești prezintă probleme de planeitate.
"Rulaj de nota 8-9. Sunt zone cam vălurite pe tronsonul Pizzarotti", a fost prima impresie a userului "Baiazid" pe forumul SkyScraperCity, după deschiderea autostrăzii.
"Într-adevăr sunt porțiuni vălurite (~km 34) + trecerea peste Ialomița, care chiar dacă a fost refacută tot "se simte" (la ~120km/h)", spune utilizatorul "Mache" al forumului.
"Porțiunea din A3 a firmei italiene este cu multe denivelări, simțeam că merg pe drumul de camioane Buftea-Ploiești", este de părere utilizatorul "NeaSuciu".
"Mari bube nu sunt, dar e vălurită bine", spune și Marian66 pe skyscrapercity.com.
"Lotul Pizzarotti e, într-adevăr, puțin cam vălurit (e clar ca așa va