În prima jumătate a acestui an veniturile Orange România au ajuns la aproape 448 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut. Dacă se exclude efectul diminuării tarifelor de interconectare, creşterea veniturilor este de 0,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Din totalul acestora aproximativ 228 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru, înregistrând o creştere de 4% faţă de trimestrul anterior al anului în curs.
La 30 iunie 2012, Orange România avea 10,045,933 de clienţi. Numărul abonaţilor a depăşit 4 milioane, înregistrând o creştere de peste 83,000 utilizatori în ultimele 6 luni. În prima parte a anului, Orange România s-a menţinut ca lider de piaţă cu o bază de clienţi stabilă, atât pe segmentul de abonamente, cât şi pe cel al cartelelor reîncărcabile, printr-o segmentare adecvată a ofertelor, prin numeroasele avantaje adăugate programului de fidelizare, printr-o nouă platformă PrePay ce permite personalizarea profilului, şi prin noi oferte atractive de internet mobil propuse clienţilor.
La sfârşitul primului semestru, mai mult de 3,5 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange de date mobile. În acelaşi timp, în ultimele 12 luni traficul de date realizat de pe smartphone-uri şi tablete, a crescut de aproape 3 ori, fiind susţinut de performanţa reţelei.
În prezent 99.74% din populaţia României beneficiază de servicii de internet mobil la viteze de până la 14.4 Mbps. De asemenea, pentru 33.27% din populaţie (din 549 de localităţi) viteza de transfer de date ajunge până la 21.6 Mbps şi pentru 16.87% (218 localităţi) viteza ajunge până la 43.2 Mbps. În urma finalizării programului de extindere şi modernizare a reţelei, Orange oferă cea mai rapidă reţea naţională de internet mobil. Orange România a fost certificată "reţeaua cu cel mai bun serviciu de descărcare de fi