Vânzările medii ale magazinelor de bricolaj de pe piaţa locală au scăzut cu 4,5% anul trecut, la 11,56 mil. euro, dar cifra de afaceri cumulată a celor mai mari şase jucători a avansat cu aproape 9%, la 1,038 mld. euro, datorită noilor magazine, arată o analiză a ZF.
Dedeman, Praktiker, Bricostore, BauMax, Hornbach şi OBI au ajuns anul trecut la o reţea de 93 de "hipermarketuri pentru construcţii", în urma deschiderii a şapte unităţi noi, dar 2011 a fost şi primul an integral de funcţionare pentru cele 14 magazine inaugurate în 2010.
Vânzările medii per magazin au crescut doar în cadrul reţelei Dedeman, ale cărei unităţi au înregistrat un avans de 3,5%, până la 20,5 milioane de euro. Pe de altă parte, Praktiker, OBI şi BauMax au înregistrat în 2011 vânzări mai mici per magazin cu aproximativ 20% faţă de anul precedent.
Companiile au fost mai atente în ceea ce priveşte structura de personal, astfel că la nivelul pieţei vânzările medii per angajat au crescut anul trecut cu 1,8%, până la aproape 100.000 de euro, mai reiese din datele ZF.
Citiţi materialul integral pewww.zfcorporate.ro
Afacerile reţelelor de bricolaj au sărit de un miliard de euro, plus 9%, dar vânzările per magazin au scăzut cu 4,5%
Vânzările medii ale magazinelor de bricolaj de pe piaţa locală au scăzut cu 4,5% anul trecut, la 11,56 mil. euro, dar cifra de afaceri cumulată a celor mai mari şase jucători a avansat cu aproape 9%, la 1,038 mld. euro, datorită noilor magazine, arată o analiză a ZF.
Dedeman, Praktiker, Bricostore, BauMax, Hornbach şi OBI au ajuns anul trecut la o reţea de 93 de "hipermarketuri pentru construcţii", în urma deschiderii a şapte unităţi noi, dar 2011 a fost şi primul an integral de funcţionare pentru cele 14 magazine inaugurate în 2010.
Vânzările medii per magazin au crescut doar în cadrul reţelei Dedem