Pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu temen de valabilitate expirat, programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din municipiul Bucureşti, cu ocazia referendumului national din data de 29 iulie pentru demiterea Preşedintelui României, a fost extins. Pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu temen de valabilitate expirat, programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din municipiul Bucureşti, cu ocazia referendumului national din data de 29 iulie pentru demiterea Preşedintelui României, a fost extins.
Astfel, în ziua de sâmbătă 28 iulie programul de lucru cu publicul va fi între orele 08.00 şi 16.00 şi duminică 29 iulie, când va avea loc referendumul naţional, programul de lucru cu publicul va fi între orele 08.00 şi 22.00.
Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului.
Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile C.E.C. în sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale, în sectorul 2.
Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate,cetăţenii vor prezenta şi un timbru fiscal în valoare de 4 lei.
Atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii ¾ cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi