A patra generație a gamei Honda CR-V va fi lansată în România la începutul anului viitor. SUV-ul japonez și-a propus o apropiere de clasa premium - Audi Q5, BMW X3 -, poziționându-se, așadar, deasupra modelului VW Tiguan. Honda CR-V
Deși o idee mai mic decât actualul model, noul SUV nipon are, datorită designului, un aspect mai masiv
Sursa: HONDA Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Honda CR-V
Accord-ul a dat tonul. Fie că ne place sau nu, CR-V-ul cochetează și el, în noua versiune, cu ideea de produs premium.
A patra generație a gamei Honda CR-V va fi expusă la Salonul auto de la Paris din toamna acestui an, urmând a fi disponibil în showroom-urile din România la începutul anului viitor.
Cei care merg pe încredere, ar putea plasa o comandă mai devreme, începând cu luna noiembrie sau decembrie.
Așa cum am precizat din capul locului, SUV-ul japonez și-a propus o apropiere de zona premium - reprezentată de Audi Q5, BMW X3 -, așa după cum gama Accord a încercat să se repoziționeze în vecinătatea lui A4 și Seria 3.
Concurența tradițională, VW Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga, (mai nou) Mazda CX-5, ar urma, așadar, să fie privită (cumva) de sus.
Ca dimensiuni exterioare, noul CR-V este aproape neschimbat: 4,57 metri lungime, 1,82 metri lățime. Înălțimea a scăzut cu trei centimetri (1,64 metri).
În pofida acestui fapt, SUV-ul japonez pare evident mai masiv, principalul ”vinovat” fiind, indiscutabil, noul design.
Primele versiuni ale celei de a patra generații Honda CR-V vor fi animate de două motoare cunoscute: ”benzinarul” 2.0 i-VTEC de 155 CP și turbodiesel-ul 2.2 i-DTEC de 150 CP.
Honda susține că ambele unități (împreună cu transmisiile atașate - manuale sau automate) au fost