Vodafone a anuntat joi ca a finalizat procesul de rebranding a celor peste 100 de magazine proprii din tara, in urma unor investitii totale de sapte milioane de euro, conform directorului executiv al operatorului, Inaki Berroeta. Cu aceasta ocazie, compania a inaugurat si cel mai important magazin al sau de tip 'concept store', intins pe o suprafata de peste 500 mp in mall-ul AFI Palace Cotroceni, unde se pot testa cele mai avansate terminale si servicii de internet ale operatorului, investitie in valoare de 500.000 de euro.
"Bine ati venit in Vodafone Experience Store (...) Cred ca acest magazin, unul dintre cele mai mari magazine de tehnologie din Romania de peste 500 de mp, este un loc in care oricine poate sa vina si sa experimenteze cele mai noi inovatii, cele mai noi telefoane, tablete, Wi-Fi gratuit cu viteza de pana la 43,2 Mbps etc. Suntem la capatul rebranding-ului celor peste 100 de magazine Vodafone si ne-am dorit sa incheiem acest rebranding cu deschiderea celui mai important magazin al nostru - magazinul Concept Store in care toti cei 26 de angajati au tablete (...)", a declarat joi Mihai Ghyka, directorul comercial al Vodafone Romania.
Magazinul dispune de mai multe zone de Internet mobil, de testare si de relaxare, de business, de info, un spatiu amenajat special pentru copii, precum si un 'coffee corner', iar agentii de vanzari acorda asistenta si efectueaza tranzactii cu ajutorul tabletelor.
Pana la aceasta lansare, dintre operatorii de telefonie mobila doar Orange mai avea un magazin similar - Orange Concept Store in Bucuresti, inaugurat in luna septembrie 2006.
La data de 30 iunie 2012, Vodafone a raportat un numar de peste 7,79 milioane utilizatori (n.a SIM-uri valabile), in scadere cu 12,6% fata de aceasi perioada a anului trecut. La aceeasi data, Orange a raportat un numar de 10,04 milioane de clienti, in s