Zynga, cel mai mare producator de jocuri pentru Facebook, a inregistrat o pierdere de 108 milioane de dolari in primele sase luni din acest an, dupa ce in perioada similara a anului trecut a raportat un profit net de 18 milioane de dolari.
Dupa publicarea rezultatelor, actiunile Zynga au scazut cu pana la 40%. De asemenea, si actiunile Facebook s-au redus.
Jocurile reprezinta aproximativ 15% din veniturile Facebook, noteaza BBC.
Conform producatorului jocului Farmville, rezultatul din primul semestru a fost cauzat de intarzierea lansarii unor noi jocuri, dar si de declinul peste asteptari al celor existente.
Zynga a afisat vanzari de 332,5 milioane de dolari, sub estimearea analistilor chestionati de Bloomberg, care se asteptau la afaceri de 343,1 milioane de dolari. Zynga, cel mai mare producator de jocuri pentru Facebook, a inregistrat o pierdere de 108 milioane de dolari in primele sase luni din acest an, dupa ce in perioada similara a anului trecut a raportat un profit net de 18 milioane de dolari.
Dupa publicarea rezultatelor, actiunile Zynga au scazut cu pana la 40%. De asemenea, si actiunile Facebook s-au redus.
Jocurile reprezinta aproximativ 15% din veniturile Facebook, noteaza BBC.
Conform producatorului jocului Farmville, rezultatul din primul semestru a fost cauzat de intarzierea lansarii unor noi jocuri, dar si de declinul peste asteptari al celor existente.
Zynga a afisat vanzari de 332,5 milioane de dolari, sub estimearea analistilor chestionati de Bloomberg, care se asteptau la afaceri de 343,1 milioane de dolari.