Orange, liderul pieţei telecom, a înregistrat în primele şase luni ale acestui an venituri de 448 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut, conform rezultatelor financiare anunţate de operator.
Veniturile Orange România, în prima jumătate a acestui an, au ajuns la aproape 448 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut. Dacă se exclude efectul diminuării tarifelor de interconectare, creşterea veniturilor este de 0,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Din totalul acestora aproximativ 228 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru, înregistrând o creştere de 4% faţă de trimestrul anterior al anului în curs.
“Veniturile noastre înainte de efectul diminuării tarifelor de interconectare sunt în creştere faţă de prima jumătate a anului 2011, ca rezultat al iniţiativelor noastre comerciale, al investiţiilor susţinute şi al performanţelor echipei noastre. Ca şi până acum, ne-am dorit să oferim clienţilor o experienţă personalizată în funcţie de necesităţile lor de comunicare,” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
La 30 iunie 2012, Orange România avea 10.045.933 de clienţi. Numărul abonaţilor a depăşit 4 milioane, înregistrând o creştere de peste 83.000 utilizatori în ultimele 6 luni. În prima parte a anului, Orange România s-a menţinut ca lider de piaţă cu o bază de clienţi stabilă, atât pe segmentul de abonamente, cât şi pe cel al cartelelor reîncărcabile, printr-o segmentare adecvată a ofertelor, prin numeroasele avantaje adăugate programului de fidelizare, printr-o nouă platformă PrePay ce permite personalizarea profilului, şi prin noi oferte atractive de internet mobil propuse clienţilor.
La 31 martie 2012, Orange avea 10.087.025 clienţi, iar la 31 decembrie 2011, 10.262.065 milioane de clienţi.
La sfâ