• Transportul in comun este grav afectat de santierele lui Nichita, deschise in cele mai importante intersectii din oras • "Nici nu stiu ce sa mai spun. Transpiratie, nervi, calatori nervosi, galagie, cat astepti in Fundatie si in Podul de Fier tot atat dura si un traseu inainte de santiere, iar motorina cred ca consumam de doua ori mai mult decat inainte", recunoaste un sofer al regiei locale de transport public
Transportul public a ajuns tinta injuraturilor. Iesenii fac coada asteptand in statie autobuzele care uita sa mai apara, iar cand ajung in statie, vin cate un sir de patru autobuze pe acelasi traseu. Odata cu urcarea intr-o masina a RATP ai parte si de o sauna adevarata, iar daca ai noroc, traversezi acei cativa metri ai intersectiei din Fundatie in 20 de minute. Din cauza lucrarilor deschise la tot pasul pe strazile din oras s-a ajuns ca mijloacele de transport in comun sa ajunga la destinatie intr-un timp de doua ori mai mare fata de cum se intampla in primavara, atunci cand santierele abia se lansau.
"E jale mare. E un adevarat chin, un traseu dureaza de doua ori mai mult din cauza santierelor. Nici nu stiu ce sa mai spun. Transpiratie, nervi, calatori nervosi, galagie, cat astepti in Fundatie si in Podul de fier tot atat dura si un traseu inainte de santiere, iar motorina cred ca consumam de doua ori mai mult decat inainte. Eu m-am resemnat ca sa spun asa, n-am de ales si m-am invatat si cu injuraturile calatorilor. Cand asteptam in coloana si tot inaintam cate un metru sau doi se duce toata motorina. Tot trebuie sa dam explicatii la garaj ca de ce consumam prea multa motorina, dar asa au impartit ei traseele si santierele", ne spune Ionut, un sofer al Regiei Autonome de Transport Public din Iasi.
"Au impartit traficul prosteste"
Daca cineva cunoaste mai bine problemele traficului din Iasi, acestia sunt