Volkswagen şi Opel rămân cele mai căutate mărci pe piaţa auto second-hand, înregistrând în primul semestru al anului în curs cel mai ridicat număr de maşini înmatriculate pentru prima dată în România, dar şi cele mai multe anunţuri publicate, potrivit datelor furnizate de Auto.ro.
Volkswagen este lider al tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second-hand, cu peste 17.400 maşini înmatriculate pentru prima dată în România în primul semestru al acestui an, creştere cu 68% faţă de perioada similară a anului trecut şi 33.000 anunţuri postate pe Auto.ro.
Istoricul mărcii în România, încrederea pe care o acordă românii maşinilor germane datorită gradului ridicat de fiabilitate, siguranţei oferite pasagerilor, costului relativ accesibil al pieselor de schimb, dar şi reducerea taxei de poluare cu până la 25% la începutul acestui an, au făcut ca Volkswagen să fie cea mai tranzacţionată marcă. Cele mai multe anunţuri aparţin modelelor Volkswagen Golf şi Passat.
Opel a devenit de-a lungul timpului o referinţă pe piaţa auto second-hand prin prisma raportului avantajos dintre preţ, echipare, confort şi siguranţă, ocupând locul al doilea cu 15.300 de maşini înmatriculate şi peste 24.000 anunţuri postate pe Auto.ro în prima jumătate a anului în curs, cele mai multe anunţuri fiind pentru modelul Opel Astra.
Cele două mărci însumează 44% din totalul înmatriculărilor de maşini second-hand, conform statisticilor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.
Volkswagen şi Opel rămân cele mai căutate mărci pe piaţa auto second-hand, înregistrând în primul semestru al anului în curs cel mai ridicat număr de maşini înmatriculate pentru prima dată în România, dar şi cele mai multe anunţuri publicate, potrivit datelor furnizate de Auto.ro.
Volkswagen este lider al tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second-hand, cu peste 1