BMW Team RLL a mizat pe cartea constanţei de-a lungul celor două ore şi 45 de minute ale Grand Prix-ului de la Mosport (Canada), etapă în American Le Mans Series, pentru a încheia pe locurile al patrulea şi al optulea în clasamentul categoriei GT. Ca urmare a descalificării maşinii Porsche învingătoare, cele două BMW M3 GT au fost clasificate în cele din urmă pe poziţiile a treia şi a şaptea.
Din cauza faptului că regulamentul tehnic a redus limita maximă a modelelor BMW M3 GT, fanii prezenţi în tribunele circuitului Mosport în lungime de 2,459 mile nu au putut vedea campionii categoriei GT din 2010 şi 2011 pe locurile cu care erau obişnuiţi - în fruntea plutonului.
Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au fost clasaţi pe ultima treaptă a podiumului, cu #56 BMW M3 GT. Dirk Müller a luat startul de pe poziţia a şasea şi a urcat până pe locul al treilea, pentru ca în turul 30 să intre la standuri pentru realimentare şi schimbarea pneurilor. În turul 62, el a revenit la boxe pentru a-i preda volanul lui Hand. Pilot oficial BMW Motorsport şi în DTM, americanul a mai efectuat un pit stop, pentru realimentare şi pneuri noi, în ultimele 49 de tururi ale cursei.
Bill Auberlen (SUA) şi Jörg Müller (Germania) s-au clasat pe locul al şaptelea cu modelul #55 BMW M3 GT. Auberlen a luat startul de pe poziţia a treia a grilei şi a profitat de prima perioadă de neutralizare, în turul 14, pentru a schimba pneurile şi a realimenta cu benzină. După o oră de cursă, Bill era pe locul al doilea, la şapte secunde în urma liderului categoriei. Forţat să intre la standuri în regim de cursă, în turul 51, pentru înlocuirea cauciucurilor, americanul a fost schimbat în cockpit de Jörg Müller, care a revenit pe pistă la un tur de lideri, pe locul al nouălea. Müller a recuperat trei poziţii, dar a efectuat încă un pit stop după două ore din întrecere. A revenit al optulea,