Pepsi continuă comunicarea platformei „Pepsi-Cola. Si Ieri. Si Azi“. La fel ca anul trecut, campania vorbește despre bucuriile tinerilor de ieri și de azi, însă de această dată vizualurile Pepsi-Cola pun mai mult accent pe tinerii din prezent, stabilind o conversație între generații.
Personajele din fiecare poveste comunică între ele, împărtășind același gust pentru „combinațiile pe ne-ve“, „făcut nebunii pe două roți“ sau „sorbitul din priviri“. Dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO, campania se va desfășura pe toată perioada verii, principalul mediu de comunicare continuând să fie sticla de Pepsi-Cola. Sticlele în ediție limitată vor fi disponibile în restaurante și la terase, în special pe litoral, cantitatea de sticle fiind triplată față de anul trecut.
„În campania din 2012, am adus mai mult din „azi” în vizualurile noastre, i-am implicat mai mult pe tinerii din prezent. Dacă în 2011 le-am prezentat bucuria de a trăi în vremurile de atunci, anul acesta ne-am dorit să începem o conversație între trecut și prezent. Elementul comun al celor două generații este sticla de Pepsi-Cola, primul gust de cola din România. De aceea, am păstrat aceeași sticlă și același mesaj. „Pepsi-Cola. Şi ieri. Și azi“ va fi o campanie recurentă, ciclică, pentru că face parte din agenda construirii acestui românism al brandului. Este o campanie care va fi reiterată cât timp românii vor rezona la ea”, a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
„Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi“ va fi promovată out of home în principalele orașe din țară, inclusiv pe mijloacele de transport în comun. De asemenea, campania beneficiază de suport TV și social media, printr-o aplicație disponibilă pe pagina Facebook Pepsi România.
„«Pepsi-Cola. Și Ieri. Și Azi.» este un proiect de suflet pentru Graffiti BBDO și în același timp o provocare continuă, pentru că la fi