Vânzările nete ale retailerului de bricolaj Praktiker în România au scăzut cu 9,8% în primul semestru, la 61,9 milioane de euro, ca urmare a condiţiilor economice dificile, care afectează cererea în regiune, a anunţat, joi, grupul german. În termeni comparabili, declinul a fost de 10,2%, potrivit raportului financiar al Praktiker. "Reticenţa consumatorilor s-a menţinut în majoritatea statelor din Europa de Est şi de Sud-Est, ca urmare a condiţiilor economice în continuare dificile. Această situaţie a afectat în principal ţări precum
Grecia, România şi Polonia, care tradiţional au o contribuţie substanţială la vânzările consolidate", se arată în raport. În trimestrul al doilea, vânzările Praktiker în România au coborât cu 9,4%, la 38,9 milioane de euro. În termeni comparabili, scăderea a fost de 9,6%. "Condiţiile economice s-au menţinut dificile, mai ales pentru ţările cheie pentru Praktiker Grecia, Polonia şi România", notează Praktiker, referitor la trimestrul al doilea. Numărul de magazine al retailerului în România a stagnat la 27.
Vânzările nete ale retailerului de bricolaj Praktiker în România au scăzut cu 9,8% în primul semestru, la 61,9 milioane de euro, ca urmare a condiţiilor economice dificile, care afectează cererea în regiune, a anunţat, joi, grupul german. În termeni comparabili, declinul a fost de 10,2%, potrivit raportului financiar al Praktiker. "Reticenţa consumatorilor s-a menţinut în majoritatea statelor din Europa de Est şi de Sud-Est, ca urmare a condiţiilor economice în continuare dificile. Această situaţie a afectat în principal ţări precum
Grecia, România şi Polonia, care tradiţional au o contribuţie substanţială la vânzările consolidate", se arată în raport. În trimestrul al doilea, vânzările Praktiker în România au coborât cu 9,4%, la 38,9 milioane de euro. În termeni comparabili, scăderea a fost de 9,6%. "Condiţiil