Anamaria Prodan a dovedit încă o dată că are propriile metode de convingere. Pentru a-i determina pe clujeni să vină la stadion, preşedintele executiv al “şepcilor roşii” a coborât de la birou şi a mers din poartă-n poartă pentru a convinge lumea să-şi facă abonament. Anamaria Prodan a dovedit încă o dată că are propriile metode de convingere. Pentru a-i determina pe clujeni să vină la stadion, preşedintele executiv al “şepcilor roşii” a coborât de la birou şi a mers din poartă-n poartă pentru a convinge lumea să-şi facă abonament.
Dacă Anamaria Prodan considera că succesul de la Chiajna se va repeta cu aşa mare uşurinţă şi la Cluj, fosta impresară s-a înşelat amarnic! Văzută pe cont propriu, Anamaria a trebuit să facă rost de finanţare, atât de la Consiliul Judeţean, cât şi de la Primăria Clujului, cele două organizaţii administrative de pe malul Someşului fiind de culori politice diferite, iar mai nou să bată oraşul în lung şi-n lat pentru a-i determina pe oameni să-şi facă abonament. Văzută încolţită de unii suporteri clujeni, care sub comanda liderului galeriei, Călin Mişan, au lansat un protest ca oamenii să nu vină la meciuri şi să nu-şi achiziţioneze abonamente, Ana a recurs la un gest de disperare! Astfel, aceasta a mers, din nou, la Consiliul Judeţean, tot la Horea Uioreanu, dar de data aceasta pentru a-l convinge pe şeful administrativ să-şi cumpere abonament pe Cluj Arena. "Sunt 16 locuri foarte scumpe si foarte importante, pe care sefa "sepcilor rosii" si-a dorit sa stea oamenii marcanti ai orasului. Astfel ca Uioreanu si-a luat un abonament de 1.000 de euro", au declarat cei de la stadion.
"Ceea ce cred că ar trebui să ne preocupe mai intens în momentul de faţă, şi aceasta e de altfel semnificaţia gestului meu de astăzi, e nevoia de a ne întoarce la sensul şi motivaţiile de odinioară ale competiţiilor sportive. E extrem de important, cred eu, c