Modelul japonez de clasă medie Mazda6, concurent cu VW Passat, Opel Insignia sau Honda Accord, va fi expus, în premieră mondială, la Salonul auto de la Moscova, la finele lunii viitoare. Mazda6
Limbaj de design Kodo, tehnologie SkyActiv
Sursa: MAZDA Mazda6
Mazda6
Passatul nu are rival în segmentul său. O indică foarte clar statisticile pe vânzări întocmite de APIA. Aceleași care pun Mazda6 într-o poziție nu tocmai fericită.
Orice s-ar putea spune despre celebrul model Volkswagen, mai puțin un singur lucru: că s-ar remarca printr-un design special.
Într-un categorie tot mai bine reprezentată de modele arătoase (Opel Insignia, Honda Accord, viitorul Ford Mondeo), noua generație a gamei Mazda6 pare pregătătită să iasă în evidență.
Primele imagini oficiale oferite de producătorul auto japonez - chiar dacă incomplete - ne oferă oportunitatea de a evalua designul foarte reușit al mașinii.
Viitoarea generație Mazda6 va fi, practic, versiunea de serie a senzaționalului concept Takeri, prezentat la ediția din martie a Salonului auto de la Geneva.
Berlina asiatică (versiunea break va fi lansată ulterior) are însă și alte atuuri în mânecă.
Mazda6 va fi echipat cu noua motorizare diesel SKYACTIV-D, sistemul i-stop şi cutia de viteze automată cu 6+1 trepte SKYACTIV-Drive.
Conceptul Takeri a fost primul autoturism Mazda echipat cu i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), un sistem de frânare regenerativă care foloseşte ”o soluţie unică” pentru convertirea energiei cinetice în electricitate, în timpul frânării, şi, ulterior, stocarea acesteia într-un capacitor electric cu două straturi.
Energia recuperată este apoi utilizată pentru alimentarea componentelor electrice, reducând solicitarea motorului şi scăzând consumul de combustibil cu până la